4KMEDIA-TV erbjuder återbetalningar för digitala produkter/tjänster under vissa förutsättningar. Vi rekommenderar starkt att du testar tjänsten innan du genomför ett köp.

4KMEDIA-TV erbjuder endast återbetalningar under följande villkor:

Villkor:

  • Vi kommer att återbetala hela beloppet endast för köp som görs inom 24 timmar. Efter 24 timmar kan ingen fullständig återbetalning behandlas.
  • Alla andra återbetalningsförfrågningar kommer att delvis återbetalas beroende på användningsperioden för abonnemanget OM ett problem från vår sida inte har lösts inom 72 timmar. 4KMEDIA-TV:s supportteam kommer att kontakta användarna i alla återbetalningsfall.
  • Vi kommer inte att utföra återbetalningar eller delåterbetalningar om:
    • Kunden inte gillar kanallistan.
    • Kunden hittar en annan tjänst.
    • Kunden vägrar att tillämpa de lösningar vi tillhandahåller vid problem.

Hur lång tid tar det att få återbetalning?

Om du har betalat med kreditkort behandlas återbetalningar vanligtvis och pengarna återbetalas till kundens debetkort inom 20-31 arbetsdagar. Det kan dock finnas fall där återbetalningen tar längre tid att behandla, upp till 90 dagar. Vi är inte ansvariga för dessa förseningar. Vi är inte betalningsleverantören, vi är helt enkelt IPTV-tjänstleverantören. Varje återbetalning tar vanligtvis mellan 20 och 90 arbetsdagar att genomföra, och det ligger inte i vår makt att förkorta den perioden. Våra betalningsprocessorer kommer att hantera återbetalningsbegäranden. Vi kommer att göra vårt bästa för att återbetala användarna så snart vi får begäran och har verifierat användarinformationen.

Om vissa kanaler upplever avbrott, fördröjningar eller fungerar inte ibland:

Även om de flesta av våra servrar är stabila kan vissa kanaler ibland uppleva avbrott eller fungera inte av olika anledningar, men det är inte permanent. Våra experter arbetar ständigt med att åtgärda dem. Vanligtvis är dessa problem temporära och orsakas av följande skäl:

  • Fluktuationer i kundens internetanslutning.
  • Problem med kundens enhet/applikation/allmän konfiguration.
  • Problem med kundens internetleverantör.
  • Avbrott i kanalen från vår server.
  • Kundens ändrade åsikt och önskan att avsluta/ändra servrar.
  • Uppdatering/omstart av vår server (nödvändig för veckovisa prestanda).

I händelse av att användaren/kunden inte kan titta på sitt IPTV-abonnemang under 72 timmar eller mer på grund av ett serverproblem eller annat problem orsakat av oss, kommer vi att återbetala hela priset på paketet eller lägga till all förlorad tid till ditt abonnemang gratis + en extra bonus som vi kan förhandla om.

Kontakta oss: Om du har frågor angående vår Återbetalnings- och Returpolicy, vänligen kontakta oss.